ISUZU D-MAX (2008-2012)
ISUZU D-MAX (1988-2003)
ISUZU TROOPER (1983-1986)
OPEL FRONTERA A | OPEL CAMPO
FORD RANGER EUROPA 2WD (3/1999-2005)
NISSAN TERRANO I / II (1993-2004)
HOLDEN JACKAROO LONG / SHORT 4WD IFS na listových pružinách (1983-04.1992)
HOLDEN RODEO KB2 / KD2 / KB4 / KD4 (01.1984-7.1988)
HOLDEN RODEO R7 / R9 (03.1998-2002)
HOLDEN RODEO RA (2003-2008)
RODEO TFR / TFS (07.1988-12.1999)
MAZDA BRAVO B2500 / B2600 2WD (03.1999-2006)
MITSUBISHI CHALLANGER / PAJERO SPORT (1998-2000)
MITSUBISHI PAJERO LONG 4-VALEC/V6 na listových pružinách (1983-1996)
NISSAN PATHFINDER WD21 (1987-1995)
TOYOTA HILUX / 4RUNNER (1997-1983)
TOYOTA LAND CRUISER séria 60 (60, 61, 62)
TOYOTA LAND CRUISER séria 40 (45 / 47)
ROZMERY: 595x363mm (vzhľadom na seba)
Tlmiče série ELITE ESF:
- Vonkajší priemer: 51 – 60 mm (väčšia kapacita oleja na udržanie nižšej teploty).
- Nízkotlakový dusík – pomáha predchádzať kavitácii (peneniu) oleja.
- 35 mm piest , dvojtrubková konštrukcia .
- Vysokokvalitná, kalená chrómovaná piestna tyč s priemerom 16 mm.
- Hrúbka vonkajšej a vnútornej steny 1,5 mm ( väčšia odolnosť a pevnosť ).
- Technológia dynamického riadenia premávky* – prispôsobuje sa rôznym podmienkam vozovky a terénu
*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) – Nová technológia piestových ventilov DMC-T reaguje do jednej stotiny sekundy a zabezpečuje automatické nastavenie tlmičov za chodu, čo vám umožňuje udržiavať kontrolu nad vozidlom. Jednoducho povedané, táto technológia automaticky nastavuje ventily podľa jazdných podmienok. V teréne tlmiče podávajú výnimočne dobrý výkon. Na spevnených cestách vykazuje vozidlo väčšiu stabilitu , znižuje nakláňanie , zlepšuje ovládateľnosť, trakciu a riadenie .
Diskusia
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.