- NISSAN TERRANO I / II
- NISSAN NAVARA D23 / NP300 na pružinách (2015+)
- NISSAN NAVARA D21 (1985-1997)
- NISSAN NAVARA D22 (1997-2002)
- FORD COURIER / RANGER 2WD Európska verzia (1999-2005), zdvih 35 mm, komfort
- VEĽKÝ MUR V240 (2009+)
- HOLDEN / GM COLORADO (2012+)
- ISUZU D-MAX (1988-2003, 2008-2020)
- ISUZU TROOPER / MONTEREY na pružinách (1983-1992)
- ISUZU RODEO (1981-2003)
- OPEL FRONTERA A na pružinách (1992-1995) | OPEL CAMPO
- MAZDA BRAVO 2WD B2500 a B2600 (1999-2005)
- MITSUBISHI PAJERO I na pružinách (1983-1996)
- MITSUBISHI L200 (2006+)
- JEEP WRANGLER YJ (1987-1996)
- TOYOTA HILUX / 4RUNNER (1979-1983)
- TOYOTA LAND CRUISER 40, 42, 46 (1960-1984)
- TOYOTA LAND CRUISER 45, 47 (1980-1985)
- TOYOTA LAND CRUISER 60, 61, 62
- UAZ 469 (predný a zadný)
- FIAT FULLBACK (2018+), zdvih 30 mm
ROZMERY: 586x369mm (oko do oka)
Zosilnené HD tlmiče od austrálskej značky EFS ELITE sú odolnejšie ako továrenské tlmiče a sú určené pre stredné až vysoké zaťaženie (sú určené pre jazdu v teréne aj na ceste).
Séria tlmičov EFS ELITE:
- Vonkajší priemer: 51 – 60 mm (väčšia kapacita oleja na udržanie nižšej teploty).
- Nízkotlakový dusík – pomáha predchádzať kavitácii (peneniu) oleja.
- 35 mm piest , dvojtrubková konštrukcia .
- Vysokokvalitná, kalená chrómovaná piestna tyč s priemerom 16 mm.
- Hrúbka vonkajšej a vnútornej steny 1,5 mm ( väčšia odolnosť a pevnosť ).
- Technológia dynamického riadenia premávky* – prispôsobuje sa rôznym podmienkam vozovky a terénu
*DMC-T (Dynamic Motion Control Technology) – Nová technológia piestových ventilov DMC-T reaguje do jednej stotiny sekundy a zabezpečuje automatické nastavenie tlmičov za chodu, čo vám umožňuje udržiavať kontrolu nad vozidlom. Jednoducho povedané, táto technológia automaticky nastavuje ventily podľa jazdných podmienok. V teréne tlmiče podávajú výnimočne dobrý výkon. Na spevnených cestách vozidlo vykazuje väčšiu stabilitu , znižuje nakláňanie , zlepšuje ovládateľnosť, trakciu a riadenie .
Diskusia
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.