Vitajte na našom e-shope! Momentálne je stránka spustená v DEMO verzii a stále pracujeme na jej vylepšení. Ak máte záujem o konkrétny produkt alebo dostupnosť, prosím, kontaktujte nás e-mailom na info@bst4x4.sk. Radi vám poskytneme všetky informácie. Ďakujeme za pochopenie! :)
Neohodnotené

PREDNÝ TLMIČ ELITE +2"

MITSUBISHI PAJERO

Na dotaz
€111,78
Kategória: MITSUBISHI
Doručenie
Doručenie do 2-4 dní
na akúkoľvek adresu
Garancia doručenia
nepoškodeného tovaru
Doprava ZADARMO
pri nákupe nad 200 €

MITSUBISHI PAJERO NA-NG 4-valcový / V6 - dlhý, na pružinách (1983-1991)
MITSUBISHI PAJERO NF-NG L146G V6 - dlhý, pružiny vzadu (1988-1991)
MITSUBISHI PAJERO NA-NG 4-valcový / V6 - krátky, na pružinách  (1983-1996)
MITSUBISHI PAJERO NF-NL V6 - krátky, na pružinách vzadu (1988-1991)
MITSUBISHI L200 ME-MJ (1986-1996)
MITSUBISHI L200 4WD (1993-1997)
HYUNDAI GALLOPER - dlhý (1994-2003)
HYUNDAI GALLOPER - krátky (1994-2003)

ROZMERY:  355x232mm (čap - oko s čapom)

Zosilnené HD tlmiče od austrálskej značky EFS ELITE  sú odolnejšie ako továrenské a sú určené pre  stredné až ťažké zaťaženie  (sú určené pre jazdu v teréne aj na ceste).
Séria tlmičov ELITE EFS:


  • Vonkajší priemer: 51 – 60 mm  (väčšia kapacita oleja na udržanie nižšej teploty).
  • Nízkotlakový dusík – pomáha predchádzať kavitácii (peneniu) oleja.
  • 35 mm piest , dvojtrubková konštrukcia  .
  • Vysokokvalitná,  kalená chrómovaná piestna tyč  s priemerom 16 mm.
  • Hrúbka vonkajšej a vnútornej steny  1,5 mm  ( väčšia odolnosť a pevnosť ).
  • Technológia dynamického riadenia premávky*  – prispôsobuje sa rôznym podmienkam vozovky a terénu

*DMC-T  (technológia dynamického riadenia pohybu) –  Nová technológia piestových ventilov  DMC-T  reaguje do  jednej stotiny sekundy a zabezpečuje  automatické nastavenie tlmičov  za chodu, čo vám umožňuje udržiavať kontrolu nad vozidlom. Jednoducho povedané, táto technológia automaticky nastavuje ventily podľa jazdných podmienok.  Tlmiče sa mimoriadne dobre správajú v teréne. Na spevnených cestách vykazuje vozidlo  väčšiu stabilitu ,  znižuje nakláňanie ,  zlepšuje ovládateľnosť, trakciu a riadenie .

Diskusia

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Povinné polia

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola