Vitajte na našom e-shope! Momentálne je stránka spustená v DEMO verzii a stále pracujeme na jej vylepšení. Ak máte záujem o konkrétny produkt alebo dostupnosť, prosím, kontaktujte nás e-mailom na info@bst4x4.sk. Radi vám poskytneme všetky informácie. Ďakujeme za pochopenie! :)
Neohodnotené

PREDNÝ TLMIČ 2" ENFORCER

MITSUBISHI PAJERO

Na dotaz
€73,82
Kategória: MITSUBISHI
Doručenie
Doručenie do 2-4 dní
na akúkoľvek adresu
Garancia doručenia
nepoškodeného tovaru
Doprava ZADARMO
pri nákupe nad 200 €


DAIHATSU FERROZA F310/ F300 (1988-1999)
ISUZU TROOPER (1982-1992)
MITSUBISHI PAJERO (1991-2000)
MITSUBISHI PAJERO SPORT (od roku 1998)
MITSUBISHI L200 (1996-2005)
HYUNDAI TERRACAN (od roku 2001)
NISSAN NAVARA D21 (1986-1997)
NISSAN TERRANO I/II
MAZDA BRAVO B2500 a B2600 2WD (1999-2006)
LADA NIVA 21213, 21214  (1977-2009)
LADA NIVA 21213M 21214M  (2009+) BEZ ZDVIHNUTIA - ŠTANDARDNÉ
CHEVROLET NIVA 2123 (od roku 2002) BEZ ZDVIHNUTIA - ŠTANDARDNÉ


ROZMERY : 350-227 mm (pin-eye)

Zosilnené tlmiče od austrálskej značky EFS ENFORCER  sú odolnejšie ako továrenské a sú určené pre ľahké a stredné zaťaženie (sú určené pre jazdu v teréne aj na ceste).
Séria tlmičov ENFORCER EFS:


  • Vonkajší priemer: 51 mm  (väčšia kapacita oleja na udržanie nižšej teploty).
  • Nízkotlakový dusík – pomáha predchádzať kavitácii (peneniu) oleja.
  • 32 mm piest , dvojtrubková konštrukcia.
  • Vysokokvalitná,  kalená pochrómovaná piestna tyč  s priemerom 15 mm.
  • Hrúbka vonkajšej a vnútornej steny 1,2 mm ( väčšia odolnosť a pevnosť ).
  • Technológia dynamického riadenia premávky * - Prispôsobuje sa rôznym podmienkam vozovky a terénu.

DMC-T (technológia dynamického riadenia pohybu) – Nová technológia piestových ventilov  DMC-T  reaguje do jednej stotiny sekundy a zabezpečuje  automatické nastavenie tlmičov za chodu , čo vám umožňuje udržiavať kontrolu nad vozidlom. Jednoducho povedané, táto technológia automaticky nastavuje ventily podľa jazdných podmienok.
Tieto tlmiče sa dobre správajú v teréne. Na spevnených cestách je vozidlo  stabilnejšie ,  znižuje sa nakláňanie ,  zlepšuje sa ovládateľnosť, trakcia a riadenie.

Diskusia

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Povinné polia

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola