Vitajte na našom e-shope! Momentálne je stránka spustená v DEMO verzii a stále pracujeme na jej vylepšení. Ak máte záujem o konkrétny produkt alebo dostupnosť, prosím, kontaktujte nás e-mailom na info@bst4x4.sk. Radi vám poskytneme všetky informácie. Ďakujeme za pochopenie! :)
Neohodnotené

PREDNÝ TLMIČ XTR zdvih 2" (40 mm)

TOYOTA HILUX

Na dotaz
Značka: TOYOTA HILUX
€152,15
Kategória: HILUX
Doručenie
Doručenie do 2-4 dní
na akúkoľvek adresu
Garancia doručenia
nepoškodeného tovaru
Doprava ZADARMO
pri nákupe nad 200 €

TOYOTA HILUX  (08.2020+)
TOYOTA HILUX REVO (2015-2020)
TOYOTA VIGO (2005-2015) TOYOTA
4RUNNER (2010+)
TOYOTA 4RUNNER Gen. 4 a 5 (2003-2010)
TOYOTA FJ CRUISER (zdvih 60 mm)
TOYOTA FORTUNER (2004-2015)
TOYOTA FORTUNER (2015+)


ROZMERY : 560x409mm (MacPherson)

Séria tlmičov austrálskej značky EFS XTR bola vyvinutá špeciálne pre ťažko zaťažené vozidlá v ťažkom teréne . Tlmiče série XTR sú pevnejšie ako zosilnené tlmiče 4x4 a sú určené pre vysoké zaťaženie (určené pre použitie v teréne aj na ceste) a veľké kolesá .

HD tlmiče série XTR:

  • Vonkajší priemer: 64 mm ( väčšia kapacita oleja na udržanie nižšej teploty).
  • Nízkotlakový dusík – pomáha predchádzať kavitácii (peneniu) oleja.
  • Dizajn s dlhým zdvihom - maximalizuje kĺbové spojenie kolesa.
  • 40 mm piest,  dvojtrubková konštrukcia .
  • Vysokokvalitná, kalená chrómovaná piestna tyč s priemerom 20 mm ( dlhšia životnosť a väčšia bočná pevnosť ).
  • Hrúbka vonkajšej a vnútornej steny  2 mm (väčšia odolnosť a pevnosť ).
  • Technológia dynamického riadenia premávky*  – prispôsobuje sa rôznym podmienkam vozovky a terénu.

*DMC-T (technológia dynamického riadenia pohybu) : Nová technológia piestových ventilov DMC-T  reaguje do jednej stotiny sekundy a zabezpečuje  automatické nastavenie tlmičov za chodu , čím vám pomáha udržiavať kontrolu nad vozidlom. Jednoducho povedané, táto technológia automaticky upravuje ventily tlmičov podľa jazdných podmienok.
V teréne tlmiče podávajú výnimočne dobrý výkon. Na ceste vykazuje vozidlo  väčšiu stabilitu, znižuje nakláňanie, zlepšuje ovládateľnosť, trakciu a odozvu riadenia.

Diskusia

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Povinné polia

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola